Autor |
Wiadomość |
Cav
Carthago Rex
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 1006 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
5000 0pt rush |
|
Taktyka:
Na początku 13 chłopami zbuduj ratusz, a 5 młyn, następnie zrób wszystkimi 18 magazyn i market, teraz wymiana:
5000 coal na food
3000 iron na wood
Chłopów z ratusza wysyłaj na drewno, zrób tam też magazyn, jeśli ratusz jest daleko od lasu. Chłopami, którzy budowali market zrób kuźnie i 2 koszary, rób pikinierów, najlepiej jest postawić koszary z tyłu miasta, żeby wychodzące z nich piki automatycznie obstawiały budynki. Teraz zrób 2 kopalnie złota chłopkami, którzy wydobywali drewno, a chłopkami, którzy budowali koszary postaw akademie. Zrób 5-10 doboszy w koszarach i porozstawiaj ich dookoła miasta, żeby widzieć, czy przeciwnik nie nadchodzi. Zrób DC chłopkami od akademii, jeśli brakuje ci drewna lub kamienia kup za złoto (rób tam piechurów i łuczników). Zbuduj 2 kopalnie żelaza i jeszcze jedną złota, reszte chłopów daj na żarcie, do którego zrób upy. Zupuj piki na 4 poziom. Wyszkól oficera i dobosza, zrób oddział i razem z piechurami i łucznikami wyślij na wroga. Kiedy uzbierasz ok. 5 tys. drewna kup kamienia i zrób 2 TH. Kup jeszcze jedzenia za złoto i żelazo i zrób upa do wydobycia drewna +100%. Reszta to taktyka, taka sama jak na siekierke. (http://www.gtaisclanofcossacks.fora.pl/pomoc,57/5000-0pt-siekierka,441.html)
Taktyka by [BWS]Blaster
Troszkę starawa, aczkolwiek jarawa taktyka na rusha - szybki atak na 0 pt 5000 .
5000 wegiel -> jedzenie
3000 zelazo -> drewno
500 zelazo -> kamien
+ ewentualnie troche zlota na kamien lub drewno, jesli braknie na diplo
Jak budujemy: najpierw : 13stoma chlopami Town Hall (Centrum)i 5 chlopami mill (mlyn) równoczesnie, kiedy TH juz sie wybuduje budujemy magazyn (storehouse), wszystko staramy sie budowac jak najblizej siebie, jak wybuduje sie mlyn i magazyn przystepujemy do budowy marketu (b. wazne jest kto 1szy wymieni, bo po kazdej wymianiesurowce traca na wartosci). Po markecie wymieniamy (wymiana u góry), nastepnie budujemy kuznie, potem 2 baraki,a ludzi którzy wychodzacych z TH ustawiamy by szli wydobywac jedzenie, jesli juz bedzie "przepych" w polu wysylamy ludzi do kamienia. Potem budujemy akademie, wazne jest, by na poczatku postawic 2 kopalnie zlota Polska i jak gramy zachodnimi to jeszcze 1 kopalnie zelaza (na poczatku wystarcza jedna bo nie wymienilismy calego zelaza).
Odrazu po zbudowaniu akademi przystepujemy do budowy dipla. Wszystkie budynki do akademi wlacznie budujemy 18stoma chlopami, wychodzacych ludzi zabieramy do kopalni. Po zbudowaniu dipla czesc wiesniaków mozemy poswiecic do kopalni. W tej taktyce wazny jest 1 atak wiec odrazu ulepszami pikinierów i tworzymy szybko oddzial pikinierów. Taktyka ta skuteczna jest glównie w grach na 0pt 2v2 lub 3v3. Nie chodzi tu o wyniszczenie oddzialów przeciwnika, ale obejscie ich i zniszczenie kopalni i budynków w miescie.
Teraz pozostaje jedno pytanie , co zrobic gdy przeciwnik sie jednak wybroni i bedzie mial przewage ekonomiczna, bo zbudowal 2 TH i siekierke. Jak zupujemy piki wysylamy chlopów do kamienia i wymieniamy go za drewno, budujemy 2th i stawiamy szybko 3, 4 kopalnie zlota oraz 3 wegla. Ewentualnie mozemy spróbowac rajdowac, jesli wiemy, ze przeciwnik ma upa. Mozna wtedy zrobic ok 100 siczy i próbowac przejac nacje lub zniszczyc chlopów.
Repki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem, które są na rusha, dlatego dałem linki, gdzie jest masa repków na te rule.
Porady:
Obstawiaj wszystkie budynki, które da się przejąć 2 pikinierami (z wyjątkiem domów, tam co pare domków postaw 1-2 pikinierów), możesz też gdzieniegdzie poustawiać po 1 pikinierze i wtedy jesteś praktycznie nie do zrajdowania, bo jeszcze dochodzą żołnierze wychodzący z baraków.
Punkt zbiorny ustawiaj daleko od miasta, żeby w razie czego likwidować wrogie wojska z dala od swoich zabudowań.
Gdy nadciągają wrodzy łucznicy, zrób 10-20 siczowych (w zależności od liczby łuczników) i zaatakuj nimi tych łuczników, spokojnie sobie poradzą.
Trzymaj 2-3 oficerów i doboszy na zapas, żeby w razie czego szybko sformować wojsko.
Staraj się omijać wrogie wojska przy jego wiosce i palić budynki, jak tylko się da.
Gdy wkroczysz do wrogiego miasta łucznikami burz w pierwszej kolejności: ratusze, kuźnie, DC, kopalnie, targowisko.
Ustaw punkt zbiorny z DC obok miasta wroga, stąd można go łatwo zaskoczyć.
Rób co jakiś czas 10-20 siczowych i rajduj nimi wroga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:33, 16 Lut 2008 |
|
|
|
|
Sfirek
Victoria et Gloria
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
czekalem na to dlugie lata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:37, 16 Lut 2008 |
|
|
Cav
Carthago Rex
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 1006 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
Ahhh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:39, 16 Lut 2008 |
|
|
Warren
Fuhrer
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2804 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
Tylko wymiany skopane co udowodnil juz [BRP]Achilles-
5k coal na food
i
3,5k iron na wood
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:09, 16 Lut 2008 |
|
|
Cav
Carthago Rex
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 1006 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
Ja gram ta i jest dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:09, 16 Lut 2008 |
|
|
Warren
Fuhrer
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2804 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
I ta i ta sie sprawdza widocznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:35, 16 Lut 2008 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|